مطلب ارسالی ازhossein مطلب ارسالی ازhossein

طرفداران ایمان غلامی

به قول حضرت عشق که میگه:

 

نمیخواستم برم......رفتم

 

پشیمونم اگه رفتم...

 

دارم میمیرم از عشقت............من از عشق تو سر رفتم 

 

نمیتونم که برگردم...

 

به احساس تو بد کردم 

 

نفهمیدم چی پیش اومد که قرمز بود و رد کرد... 

 

هنوزم عاشق عشقم...

 

نمیشی تو فراموشم...

 

تو آتیش بازی عشقی ،  تو این احساس خامومشم.....تو این احساس خاموشم. 

 

چه خوب میشد بیای پیشم ...

 

بیای عطری شه آغوشم...

 

تو جون و زندگیم هستی...من از عشق تو می نوشم...

 

من از عشق تو می نوشم...

 مطلب ارسالی از حسین


 

 



نظرات شما عزیزان:

محمود
ساعت18:15---6 مرداد 1392
سلام.من موندم صدای یه ادم چقدر میتونه قشنگ با احساس زیبا باشه که با هر اهنگش اشک ادمو در بیاره.واقعا دمت گرم ایمان جان.ادامه بده

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ 24 آبان 1391برچسب:,سـاعت 9:32 نويسنده | |

FONT color=#00000>

Design By ghazal